papi

hejdär! det var en person som skrev en kommentar i ett tidigare inlägg som jag har gjort om min pappa. hon undrade vad som har hänt, &det är inte så att han har dött. nejnej, så är det icke! grejen är den att han har en ny brud, som han har gift sej med.. trorjag? &hon vill inte att han ska ha någon kontakt med mej eller min lillasyster, &ja. han lyssnar på vad hon säger. så.. ja, jag träffar honom en gång om året, två gånger om jag har tur. &det är runt min födelsedag&julafton. han riger&säger att han står på parkeringen så springer jag&charlotte (min lillasyster) ner&pratar lite med honom, byter presenter&julklappar. &ja, sen åker han. inte direkt så mycket kontakt om man säger så, men. jag är glad över att han iallafall kommer någon gång om året&säger hej iallafall? ja, men jag saknar honom sjukt mycket!

men nu vet ni hur det ligger till. nu ska jag dra&köpa kebab. ha det bäst, sötnosar!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Oj vad tråkigt, elakt av hans tjej, enligt mig dårå. :/

2008-09-04 @ 16:15:22
URL: http://fredriic.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0