sjuk..

godmorgon! jag hade tänkt va hemma idag&bara ta det lugnt&bli frisk, men josse behövde snacka lite sa hon. så ja, vi mötte upp varandra&satte oss utanför skolan&snackade lite. sen så orkade vi inte dra på lektion, eller. hade ingen ork eller lust att göra det. så ja, vi drog hem igen. &nu sitter jag här med mitt varma duntäcke, en kopp te&snackar lite på msn. jag tror nog att jag ska gå&sova snart, jag är sjukt trött asså. vi får se sen lite senare om jag följer med josse&andreas in till stan. lite tveksamt, men ja. vi får se helt enkelt! :) jag hör av mej lite senare, när jag har sovit&så!



pusspusspuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0