skön slappdag!

hejsanhejsan! det blev ingen sola för mej idag heller. jag är fortfarande sjuk, så ja. mamma har sjukanmält mej, så ja. det blir en chilldag för min del! tyvärr så gick mitt comviqkompis ut igår (typiskt!), så ja. jag får antingen chilla utan att smsa, vilket kommer bli svårt. väldigt svårt! eller så släpar jag mej ner till centrum en snabbis&köper comviqkompis&passar på att köpa hem massa te! ja, jag tror nog att det blir det sista alternativet. så kommer jag köpa hem mackor&tomater också, så kan jag göra mina älskade tomatmackor! haha, jag har blivit sjukt beroende av dom. eller nej, vänta. jag skippar tomatmackorna, &gör varma mackor istället. yummie! haha, herregud! jag sitter&snackar med mej själv i min blogg om vad jag ska äta? nåja, haha.

puss på er

Kommentarer
Postat av: gripen

sugeru eller? :P haha jag har så jävla tråkigt att jag frågade chans på någon david i gävlee :D

2008-09-10 @ 12:30:55

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0