röj på stan!

hejsan allihopa! :) jag kom hem för en liten stund sen. jag har varit i stan med lite folk. det var najs! eller ja, det slutade inte så bra. jag köpte ett ciggpaket för mina sista pengar. jag gav en cigg till josse, sen så hann jag inte ta nåmer. jag tappade dom, så dom ramlade igenom plattan-trappan.. så ja, nu ligger dom där tillsammans med mitt headset. lite tråkigt, men ja. shit happens! det hände massa grejs i stan, men jag orkar inte riktigt berätta nu. jag tänkte egentligen strunta i att skriva inlägg helt&hållet, men jag har ju lovat. så ja, nu ska det bli en stor ändring somsagt på mej! så ja.. :) haha, hm. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? någon som har lite tips på saker som jag kan börja skriva om?

massa pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Egon@pa

jag har ett tips :) du kan skriva om mig (a) <3<3

2008-09-22 @ 16:36:24

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0