lista!

Frågor om dig själv.

Röker du ? yes
Snusar du ? nejfan!
Skolkar du ? haha, har blivit lite mycket av det nu i början av skolan, tyvärr!
Gör du frukosten själv ? jajamensan!
Har du suttit i rätten ? njet
Har du slagit ner någon ? ahah, hm. jag försökte slå min lillasyster, sen.. var det jag som fick massa blåmärken.
Har du pussat någon av samma kön ?  ja
Har du varit på strippklubb ? haha, ehm. nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? HAHA, NEJ. MEN MÅSTE TESTA! hah, skoja, nejmen. nej det har jag inte! 

När grät du senast ? det var ett tag sen ;o
Vem kan du prata om allt med ?  charlotte
Har du solglasögon ? klart jag har!
Skriv en mening på engelska ? madde is the fucking shit!

Vem pussade du senast ?
  hm, emma trorja?
Vem kramade du senast ? charlotte
Vad är din högsta önskan just nu ? att M kommer tillbaka, fyfan va jag saknar honom!
Vad heter den hårspray du använder? wella hairspray&studio line - indestructible
Vem gillar du ? massamassa!

Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? röd
Har du string på dig just nu ? nej
Känner du någon som heter Niklas ? ha, känner&känner.
Har du bärbar data ? ena våran data är det, så ja.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0