lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
ja klart
Gnälla: rätt ofta
Skrika: när det behövs
Sova: alltid!
Ha ångest: händer
Skada dig själv med flit: nixpix
Ta mediciner du inte borde ta: njet
Vilja dö: nej, absolut inte
Drömma mardrömmar: var ett tag sen
Drömma sexdrömmar: haha, varje natt!
Ta droger: nej, aldrig
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: inte helt svartklädd.
Gå till kyrkan: njet
Gå i skolan: yes
Röka: yes
Ha sex: haha?

VEM:
Saknar du:
M, &morfar
Vill du döda: ingen (:
Rörde dig sist: emma :]
Vill du slå; ingen just nu
Kysste dig sist: stefan..
Vill du kittla: haha, emma
Kramade du sist: charlotte trorjag
Vill du prata med: daniel
Skrek du på sist: haha, mamma
Vill du vara som: mej själv (:
Sårade dig sist: -
Vill du bli galet full med: haha (?)
Gjorde dig riktigt glad senast: hm, riktigt glad? jag vettefan asså.
Fick du sms från senast: daniel
Ringde dig senast: daniel
Är vackrast på jorden: du

HAR DU:
För många vänner:
man kan inte få för många :)
Förföljelsemani: va?
Tvångstankar: njet
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: jajamensan!
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen justnu, ska snart pierca tungan! (a)
Egen dator: inte justnu -.-
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: men ja
Haft sex: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: mjo
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: på semester
Tuttat eld på nått: Ja, det har jag väl
Gjort något olagligt: mja, det har jag säkert.

HUR:
Går du: väldigt fort
Svarar du i telefonen: aa hallå
Fördriver du tiden: umgås, sover, datorn
Tjänar du pengar: sitter barnvakt ^^
Ofta diskar du: aldrig, diskmaskinen gör det jobbet
Ofta städar du: haha, sjukt sällan.
Många stör du dig på: en heldel
Ofta träffar du din familj: typ varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: man får väl hoppas på det.
På gud: nej
På rymdvarelser: haha, nej
Att folk tycker om dig: det hoppas jag
På ett liv efter detta: jajamensan
Att fiskar kan tänka: haha, öh. johrå, det trorjag!
Att du kommer leva länge: lätt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0