jag vill ha donkenmat!

hej sötnosar. hoppas ni har det bra! <3 själv har jag fetaste huvuvärken justnu. det är ingen hitt att åka bil ''dagen efter'' heller. men ja, gårdagen blev väldigt lyckad. så jävla kul! &nu när jag kom hem&skulle stoppa mina nerspydda byxor i tvättmaskinen så började jag räkna blåmärken som jag fick igår. gissa hur många det var? haha. det var elva stycken, iallafall som jag såg. aja, jag kommer inte riktigt ihåg namnen på alla som var dära, men. jag försöker rabbla upp dom iallafall! jag, josefin, jennifer, charlotte, tommy,  markus, erik, bruno, dino, jocke, kim.... &ja. sen vettefan, två datanördar. haha, fyfan. sen så fick jag massa samtal från fjortisnino, haha. lite kul, &ja. han va rätt onykter. jag lovar att han hade druckit lite för många 2.25or eller så ;'d ! hahaha. jag fick i mej lite för mycket dricka också, efter ett tag mådde jag illa, så vi satte oss utanför på altanen;

jag; jag måste...
jocke; du måste?
jag; mår inte bra!
jocke; vill du spy?
jag; mmmh!
tommy; låt henne spy!
jag; *lutar mej åt sidan av stolen&spyr*
charlotte; uuuuusch!
jag; *gör någonting så stolen välter, &jag ramlar i spyan*


så jävla fresh asså! haha, eller inte? sen stog jag, josefin, jennifer&charlotte inne i badrummet&skulle ta kort på toan (haha, varför ;s ?) så ramlar jennifer, josefin&charlotte på golvet, &jag halkar efter, meeen(!) jag gör någonting i luften så jag ramlar ner i badraket&slår i bakhuvet. inte okej! haha, sen skulle vi ut&röka, &jennifer ba gick till huset mittemot&började banka på dörren&bah; MEN TOMMY! ÖPPNARÅ?! HALLÅÅÅ, VARFÖR HARU LÅST FÖR?! tommy ba; MEN JENNIFER! hahaha. så jävla söt asså! &vetni en sak som är lite kul? ena killen som var där, jag kallar honom för dino, jag kommer inte ihåg hans namn. han satt&hjälpte min syster helakvällen, så gulligt av honom. han ba; här sitter jag&fyller 20 imorgon. klockan är nio, &jag sitter barnvakt åt en 14åring?! haha, wups! &ja, seeen så gjorde jag tydligen lite skit med jocke, vilket jag verkligen inte skulle ha gjort annars. fyfan! jag är äcklad.. haha!





aja, nu ska jag duscha, &sen ska jag sova! uppdaterar lite senare!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0