hej jag har tråkigt!

hejdär! juuustnu sitter jag&kollar runt lite på pa&snackar skit med min syster, verrans najs! idag har jag gjort det gamla vanliga. hängt på plattan, tråkat&längtat efter egon. finns inte så mycket att berätta egentligen. imorgon ska jag in till stan igen, då ska jag träffa egon, mysmys! jag längtar maaassor..

charlotte; *magen kurrar*
jag&charlotte; HAHAHAHA!
*tystnad*
charlotte; ... fan va obehagligt ..


HAHA, varför har jag sån torr humor? aja, haha.. aja. nu ska jag gå&äta middag!

massa godnattpussar på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0