hej jag är uttråkad!

Hur svarar du i hemtelefonen? typ.. ''hej, det är madde?''
Hur svarar du i mobiltelefonen? haha, beror på vem som ringer.
Ringer det mycket till dig? nja, inte så mycket.
Ringer du mycket? nja, inte så mycket (:  

Vem ringde du senast? mami, haha.
Senast kramat och när? egon, innan jag drog upp till tåget.
Antal timmar sömn inatt? några timmar (;
Sov du ensam? neje, hunden va me!
Vem sov du hos senast? hemma ;o

Vem sov hos dig senast? challeballeutanskalle (;
Vem vet mest om dig? familjen typ
Vem vet du mest om? mej själv :o
Vad ser du fram emot? fredag! (a)
Vad vill du ha just nu? min egon, härhärhär!
Vem hånar du? ingen typ
Vem längtar du mest efter? pojkvän
Vem vill du helst slippa? anita på iv, kill her!
Vem stör du dig på? josses fucking ex. kill him toooo!
Vem vill du sova bredvid inatt? min älskling såklart <3
Vilken buss åker du oftast? 570
Vilken årstid är det nu? höst
Anser du dig själv snygg? verkligen inte
Har du varit kär? yes!
Är du kär nu? ja :)
Är du en bra partner? jag gör mitt bästa
Har någon varit otrogen mot dig? yes
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Inte vad jag vet iallafall
Har du varit otrogen? nej!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? haha, ja :)
Vad åt du senast? choklad, haha. (a)
Är du polare med grannarna? typ nej ;o
Har du varit på ett party? haha jarå

Har du varit utomlands? yesbox!

Var är dina syskon just nu? challe ligger&sover, lena festar... resten har jag ingen aning om!

Vilken tid gick du upp imorse? klockan sju.
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? sträcker på mig
Vad ska du göra efter det här? typ, sova.


Kommentarer
Postat av: Egon@pa

Vem vill du sova bredvid inatt? min älskling såklart <3



haha du fick som du ville älskling :) <3<3

2008-09-27 @ 23:18:55

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0