fullt ös!

tjux! justnu sitter jag hemma hos josse&väntar påatt hon ska platta klart sitt hår. haha, paanik! haha, nu kommer min dåliga humor fram igen. jag&josse skulle dra hem till josse, så ser jag världens äckligaste kryp;

jag; omg, ett kryp. döda den!
josse; MEN NEJ! den kanske har familj!

hahaa, det lät så fult! men iallafall, så kom vi hem till josse&käkade hamburgare med bröd&potatisklyftor, sjukt gott! aja, nu är det min tur att platta håret, så det är dags att avsluta hära. jag ska in till stan om en stund, så jag kommer inte att kunna blogga förrän senare.

puss :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0