en sjukt trött madilen.. (a)

hejdär! jag kom alldeles nyss hem ifrån annakarin. jag har ju suttit barnvakt som nivet. jag är ju väldigt bra, somnar&grejer när jag ska sitta vaken&vara duktig. som tur är så ringer nino, phew! &ja. vad skulle jag göra om inte charlotte hade varit med liksom? jag hade ju aldrig klarat det asså, haha. &påväg hem så ringer robin&underhåller mej, vilket gör att min syster får rådamp&började skälla ut mej.. herregud, haha! komigen vahfan? vahfan äre med henne? aja. jag är inte riktigt på humör justnu känner jag. jag troratt jag ska gå&dampa lite på bc@pa, sen ska jag sova!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0