-

hejdär! åh, snart börjas det igen. barnvaktsittandet, så sjukt tråkigt. haha, thindra kommer ligga&sova när jag&charlotte kommer dit, så vad ska vi göra liksom? haha. jaja, jag tjänar ju pengar påatt bara sitta, så jag ska helt enkelt sluta klaga så mycket som jag gör.

för engångs skull så har jag en rätt bra hårdag! jag känner att det börjar bli långt nu igen! jag kan verkligen inte ha kort hår, det går inte. det är skitfint på alla andra, men inte på mej! så orättvist fan, men så är det.


min mun&näsa blev konstig, så jag tog bort det. höhö!


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö

2008-09-15 @ 19:36:12

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0