uttråkad..

hejsanhejsan! :) nu har jag kommit hem från barnvaktandet, väldigt chill! jag har egentligen ingenting att berätta om från idag, så jag tänkte att jag kanske kan berätta lite om hur min helg har varit? :)

jag har spenderat hela helgen med josse - herregud! haha, nejrå. det var gaaalet najs faktiskt. vi har gjort massor. chillat på stan, sovit hemma hos mej, kollat på filmer (slutar alltid likadant; josse somnar&jag får kolla själv -.-) .. sen så har freja varit med en natt&sovit hära, very very chill! :) aja, asså. det har hänt sjukt mycket känner jag. men jag kommer inte ihåg allt! :o aja, nu känner jag att jag måste sova&bli pigg&frisk! :)
imorgon ska jag hitta på någonting i stan med lite kompisar, tjockt najs blire hoppas jag!

sov gott allihopa! :)
puss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0