lista!

Lovar du att vara ärlig? självklart.
Du heter: madde
Smeknamn: haha, madde (:
Låt just nu: en låt som har satt sej på hjärnan är alfons åberg-låten :]
Om du röker: yes
Beroende av: julmust fan
Favoritkaraktär(er) i bok: haha, men pass fan..
Vem behöver du mest just nu: charlotte mest av allt.
Vad tror folk om dig: jag har ingen aning faktiskt, inget dåligt hoppas jag :o
Stämmer det: men .. -.- 

Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon&mitt hår (det sa challe nyss iaf :])
Vad säger du för att imponera på någon: oj, ingenting alls. att vara sig själv kommer man längst med.
Hur imponerar man på dig: våga vara sig själv och våga trotsa grupptryck

Brukar du skratta för dig själv? haha, typ alltid. :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "jag drev"
Vilken är din favoritmålning? men tjena.. har ingen ;o
Vart bor du: utanför stockholm i lilla märsta
Trivs du där: ja, eller nej. ibland, men inte justnu.
Festar du mycket: inte direkt, trivs bättre med lugna kvällar med kompisarna
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: ja, en person. (a)

Har du haft sex idag: hahah, nej. har du? (: 
Nästa mål i ditt liv: sluta röka (igen) ska jag faktiskt ta&börja med, sen får vi se vad som händer
Hur svarar du i mobilen: ''aa hallå'' eller ''hej det är madde''
Vem ringde du senast: charlotte (:
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: undrade om hon skulle möta mej någonstanns påvägen hem :)
Antal sömntimmar inatt: haha, nollnollnoll.
Sov du ensam: men jag sov ju inte! :(
Tycker du om din pappa: jag känner inte min pappa. men visst, han är min pappa, så det är klart jag tycker om honom. oavsett vad han har gjort.

Brukar du komma i tid: haha, lite dålig på dedära.
När mår du bra: när min famij&vänner mår bra.
När blev du fotad senast: minns inte. 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, brun, grå
Vad tycker du om fötter: haha, men usch.
Är du smart: jag ska inte ljuga, jag är inte så smart nej.
Är du aktiv i skolan: haha, kanske inte (a) ..
Vem/vilka saknar du just nu: jadu, honom.. =/

Favorit dryck på morgonen: ähfan, en kall jävla bira!
Rakar du benen: yesyes!
När brukar du gå och lägga dig: hm, oftast runt tolv-ett.
Är du blyg: nja, det försvinner mer och mer
Sysslar du med någon idrott: haha, nej. (a)
Vill du hellre ha mail än brev: haha, brev fan! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det gör jag. 
Har du spytt offentligt: haha, omg. ja, det har jag.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: göra helikoptern, höhö!
Använder du stjärnor eller kajal: jag använder vit kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mamsen
Är du nöjd med ditt liv: till och från
Om inte, vad vill du ändra på: om jag skulle få skjuta en viss person i huvet så skulle jag nog bli rätt nöjd. nejrå, men.. ja hörni..
Är du bortskämd: haha, nej. eller, kanske lite. :]

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0