skräckfilm&missljud. kan det bli bättre?

hejdär.. ikväll blir det mys med familjen. jag&challe har hyrt lite filmer som vi ska kolla på. det blev; what happens in vegas, the return, &så har vi laddat ner dark water på mammas data.. det kommer alltså bli en kväll med massa godis, läsk, chips&skrik med andra ord, haha..

förresten så har jag blivit lite förälskad i en låt, som får bli dagens låt.
missljud; som alla andra. en sjukt bra låt!
egentligen lyssnar jag inte på sån musik som missljud gör, men eftersom vi känner sångaren så blir det nästan automatiskt att man lyssnar på låtarna liksom..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0