nytt&fräscht!

vad tycker ni om den nya designen? jag är iallfall sjukt nöjd, men jag känner på mej att jag snart kommer att tröttna.. lite synd, men jag älskar att variera, så vi får väl se hur det blir med förändringarna i framtiden! :) nu känner jag förresten att det är dags att köpa vinterjacka. jag fryser sjukt mycket om dagarna nu, &när jag ändå köper vinterjacka så tänkte jag passa påatt köpa ett par rosa uggs. vad tror ni om det? jag tycker att dom är sjukt fina, men jag skulle gärna vilja höra lite av er. :) nu ska jag äta lite sen lunch, så jag uppdaterar lite senare.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: L

Dom rosa uggsen är asfina. Kör på dom!! :D

2008-10-29 @ 14:58:57
Postat av: h

jävla barnsliga skit unge :s

2008-10-29 @ 23:42:58
Postat av: madde

svar till L; i agree! :)

svar till h; haha, naw. visst eru?

2008-10-30 @ 00:08:02
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0