hej jag är en listälskare!

Namn: madde
Piercingar: öronen, tungan på g!
Tatueringar: njet
Längd: hos polisen var jag 166
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: mörkbrun

Är du kär i någon? nej..
Önskar du att du bodde någon annanstans? yes sir!
Tänker du på självmord? aldrig
Tycker andra att du är attraktiv? hoppas
Dricker du? ja
Använder du droger? nej, &det kommer jag aldrig börja med heller..
Röker du? jajamensan
Vilket schampo använder du? hm, vet inte.
Vilken parfym använder du? kan inte namnet på parfymen, illa!
Vad är du rädd för? alldeles för mycket!
Gillar du att tvätta? nej
Gillar du berg-och-dalbana? haha, me loves!

Senaste..
Filmen du hyrde? jag kommer inte ihågg..
Filmen du köpte? i dunno!
Låten du lyssnade på? markus fagervall - dont say you love me
Låten du hade på hjärnan? haha, its a bag in box (8)
Låten du laddade ner? minns inte
Personen du ringde? josse
Personen som ringde dig? josse
Tv-program du tittade på? the hills
Personen du tänkte på? haha, jag tänkte inte på vem jag tänkte på..
Favorit? chilla, utan tvekan!
Mat: kebabtallrik eller pizza!
Sak att göra:sjunga (:
Ämne att tala om: ''ska jag fråga hur hon mår?'' ''MEN NEEEEJ!''
Sport: haha, lägg ner. ingen sport här inte!
Dryck: julmust
Kläder: mjukisbyxor, linne&kofta
Film: simpsons
Bil: tyst pårej..

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja, det har jag.
Gråtit över en flicka? har jag säkert
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? palla slåss
Blivit arresterad? ja, eller. nej, jag vet inte hur man räknar det?

Antal...
Gånger du har varit kär: tre gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: tre gånger
Hjärtan som brustit på grund av dig: vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med: typ ingen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en gång, moha!
Ärr du har på kroppen: ett på knät efter vi ramla med moppen, ett på andra knät efter jag ramla med cykeln, ett på armen efter pappas hund, &sen ett på handen som syns när jag fryser efter bögtest.
Ska bli skoj: va?
Ska inte bli skoj? skolan typ
Väntar på: att min prins ska komma&hämta mej med en stor vit häst, hihi (a)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0