.....

shofan. justnu sitter jag&josse&typ dör. kul va? ooooooooooooooooohja! höhö, nejmen. a, vi har precis varit&snackat väääääääldigt stort allvar med en viss person. DET va lite kul faktiskt (; .. jahaja, jag har ju inte bloggat på ett tag nu, eftersom datan inte funkar. men aa, det har hänt en heeel del sen jag skrev sist. jag&josse (www.depfuckiingeend.blogg.se) har fått utegångsförbud. vi är lite för busiga helt enkelt. ja, mer? ja hörni. jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mera :)

Kommentarer
Postat av: jessie

hahaha vad har ni gjort så att ni fått utegångsförbud? (a) ;$

2008-10-23 @ 17:06:27

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0