chill? -ohjafan!

godmorgon.. det blev en lång natt igen för mej, med josse, freja&challe. josse somnade när vi kollade på tv, veeerkligen ovanligt.. haha, nejmen så blev det. så jag&freja satt&drev lite med folk på min msn&skojsade. sen var freja tvungen att åka hem, så jag&challe satte oss i vardagsrummet&kollade på våra bästa år&lyssnade på josses snarkningar, det lät väldigt hett om ni undrar. haha! ja, det var runt sjutiden alltså, sen somnade jag&challe också, &vaknade runt niotiden. sen är det så att tiden har gått vääääldigt långsamt. usch, tror jag ska gå&lägga mej om en stund. eller nej, först ska jag&challe ner till centrum&haffa godis, läsk, smink&cigg! ett stort måste.. sen ska jag väl gå&sova, om jag inte åker in till stan&möter upp alla dära. aja, det blir som det blir antar jag. nu måste jag sminka mej&göra mej iordning, så jag hör av mej lite senare..


haha, va söta vi är. OBS; sjukt oseriöst för er som inte förstår det.


puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0