bara massa problem..

hejsan. jag sitter hemma hos josse justnu&väntar påatt hon ska bli klar med sitt hårfönande. dethär är inte direkt den bästa veckan av mitt liv hörni. väldigt jobbig vecka har det varit. först dehära med utegångsförbudet. det har med en anmälan att göra. jag tänker inte gå in på mer än så, men ja. sen har mitt ex (inte egon) som jag har haft massa problem med gått på min lillasyster&gjort massa saker. ALLDELES för mycket. sen har jag&egon gjorde slut igår på våran månadsdag, &jag saknar honom sjukt mycket. :( .. så jag hoppas att det inte kommer nåmer problem nu. jag ser fram emot en poooosetiv framtid.

aja. idag ska jag&josse&några till ha tacokväll, mys! men innan vi ska ha tacokvällen så ska vi åka in till stan&röja! ja höni. mer finns det inte direkt att berätta om trorjag. men ni får ha en bra dag sötnosar!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0