äntligen helg (:

hejsanhejsan. nu sitter jag ännuen gång hemma hos josse, haha. :) ´jag har precis plattat håret&sminkat klart mej, så a. jag tänkte blgga en liten snabbis innan vi drar till tåget. jahaajaa, helg redan. verrans najs! :D haha, jag hatar att inte veta vad jag ska skriva om i bloggen. så jag struntar i att ens försöka, haha! :) ajusteja. jag färgade håret igår igen, men. jag har tröttnat på det svarta håret (ännuen gång..) så aa. ska jag ändra eller inte? haha, paaniik!

ajaa. nu ska vi rusa till tåget, puss på er! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0