vadå jag har tråkigt? haha..

Ta fram mobilen...


Har du pussat nummer 2?
adis- nej, det har jag icke!

Vad har du för relation med nummer 20?
cissi- min fruga fan!

När ska du träffa nummer 30?
david med problem- haha, aldrig!

Är nummer 18 söt?
christansson- big nono!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
calle- haha! snälla :'d

Gillar du nummer 14?
chippen- min ''bror'' .. klart jag gillar honom!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
ahrenbrandt- njet

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
danielanna- jadu. när solen blir grön typ?

Är du nära vän med nummer 23?
csz- haha, nejnej..

Har du gått på bio med nummer 4?
anni- nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
egon- aldrig i hela mitt liv! been there, done that!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
barnvaktsanna- haha. allt möjligt!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
BUNN1E- ja, why not?

Vad har du och nummer 24 för relation?
danne- tror att det är min fd kompis kusin. vi har ingen relation alls..

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
datakillen- det gamla vanliga. tvinga honom att köpa cigg till mej, haha!

Vad är det bästa med nummer 8?
boman-  hm.. att han nästan alltid har tuggummi!

Brukar du och nummer 16 träffas?
ciggen- haha, daamn. vemfan är de?

Vad tycker du om nummer 6?
becca- hon är min fucking sötnöt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Frugan saknar Frugan ..

2008-11-22 @ 20:19:40
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0