''vill du ha en bit geisha?''

hejsanhejsan. lång dag igen, haha. idag drog jag&josse till värmdö igen&mötte danne. men han kunde tydligen inte vara kvar längre, &varken marcus eller patrik kom heller. så ja, det var bara att åka hemåt igen. när vi satt på tåget påväg hem så ringde abra&undrade om vi ville följa med till kista. jag pallade inte, så jag stannade kvar på tåget. men josse drog ditåt. så kom jag hem, hungrig som en varg. haha, ovanligt ..? så jag gick&köpte hem en kebabtallrik, tyvärr inte kebaberiks, men aja. jag får väl nöja med med det som finns i närheten.

snart kommer josse komma hit, så ska vi kolla på filmen som vi skulle ha sett tidigare idag. hon kommer sova över hära också, väldigt najs! fast jag vet hur kvällen kommer sluta; vi kollar på film&josse däckar för natten.. haha, sorgligt men sant. jag förväntar mej en förbättrning josse! (okej, det kommer inte bli någon förbättring, men aja.)

förresten så funderar jag påatt ändra hårfärg. aja, typ noll intressant, haha. aja. nu ska jag vara lite social med familjen. vi hörs senare!

oh, jag skulle förresten göra vaaaadsomhelst för en geishachoklad justnu! jag har käkat upp två stycken (nästan ensam) idag. så sjukt gott!




puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0