do it like this

hejdär! hoppas allt är bra med er? själv mår jag jättefint.. jag har inte bloggat sen igår, men det beror påatt jag inte har varit hemma sen dess. jag drog in till stan med josse&challe. (som skulle till huddinge, så hon följde bara med på tåget) sedan mötte vi upp freja, jossan&jennifer i stan.. det var chill! sen drog jag, freja&josse vidare hem till matte&kollade på saw. uschen, läskig film faktiskt. eller, inte läskig, men ah. udda, haha. fast, jag skrattade mer än jag blev rädd om vi säger så. aja, sen slutade det med att vi sov över dära. det var najs! haha, när vi skulle sova så var alla rätt pigga, så vi satte på tvn, och datarataaa! det var girls of the playboy mansion. haha, yees! aja. sen somnade vi, &vaknade runt tolv. det var iallafall galet chill, &jag ska be josse lägga in bilderna på pa, så jag kan sno dom, &lägga in dom här och visa er!

nu ska jag strax gå&sova. så vi hörs imorgon!

puss på er

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0