kväll med josse, josefin&jennifer!

hej sötnosar. nu sitter jag här hemma med challeballe&becca. vi har precis spelat tvspel, haha. 'riding star' hette det typ. haha, becca söööög! aja, man kan ju inte va bra på allt? men så är det.. jahaja. nu lagar mamma middag, &efter det så ska jag dra hem till josefin&jennifer, och jag tror att även josse är dära. så ska vi hitta på någonting. &jag ska sova där imorgon också. lite chill faktiskt! aja. nu ska jag gå&vara lite social med familjen. lite kommentarer skulle förresten inte skada.

puss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0