rolig dag med roligt folk!

hej på er! fullt ös denhär dagen asså. haha. jag åkte in till stan med josse&freja runt fyratiden tror jag att det var. när vi kom till tc så mötte jag johan dära. vi han bara snabbprata, sen var han tvungen att gå. tyvärr, fan asså. aja, sen när johan gick så drog vi till plattan&mötte upp julle&lina, så stog vi&snackade dära ett tag. sen blev det jobbigt att stå, så jag&julle gick iväg till dom röda bänkarna&snackade lite skit. sen efter typ 10 minuter ungefär kommer josse, freja&lina, &ropar till julle att en gubbe hade tagit josses pengar som hon hade tappat på marken, &vägrar ge tillbaka. så vi allihopa drar till gubben&julle börjar tjaffsa om pengarna. men det blev inga pengar tillbaka, så julle ringde polisen. så kom polisen efter ett tag&så. sen satte vi oss inne på plattan, för vi frös somfan. så satt vi där inne, jag, josse, freja, julle&johnny. efter ett tag började jag&johnny snacka om feta minnen, haha! aja. sen orkade vi inte vara kvar, så vi drog hem.

när jag kom hem så fixade jag en stooor kopp te&käkade chokladen som jag fick av josse (tack yosofine!) sen ringde johan mej, så snackade vi ett litet tag. så söt!

aja, nu ska jag börja göra mej iordning föratt dejta kudden. börjar tolv imorgon, så det kanske är lika bra att gå&sova så jag kommer upp imorgon! sov gott allihopa.

pusspuss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0