jag vill haaaa!

hej på er! idag vaknade jag vääääldigt sent, inte så konstigt iofs när man tänker på vilken tid jag gick&la mej liksom.. jahaja, idag har jag inga planer trorjag. hm, nej. det har jag nog inte. men jag är lite sugen påatt åka in till stan idag igen, så jag ska prata lite med josse&kolla vad hon ska göra, &fråga om hon vill följa med mej dit, huhu! jag är sjukt sugen på dendära varma chokladen som jag drack igår på sandy's, så om jag åker till stan, så ska jag ha en sån! ja, jag är rätt fattig just nu, men min mamma har pengar, haha..


damn, jag vill ha en egen hund igen! fråga inte varför jag börjar skriva om det. men jag såg precis massa bilder på sjuuukt söta hundar. jag vill inte ha någon stor jävel, utan jag vill ha en mellan, eller helst liten.



ge mej alla tre!

Kommentarer
Postat av: Julia

gud va söta

2008-11-29 @ 16:30:35
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: emma

aw så himmla söta . :D

2008-12-02 @ 16:13:36
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0