min dag..

godmorgon på er! hoppas ni mår bra? själv mår jag jättebra. jag vaknade för ett litet tag sen, &slog på tvn. &då blev min dag ännubättre, när robin b sjöng på idol repris. haha, go robin! aja. idag ska jag nog vara med johan, om det inte kommer någonting i vägen denhär gången. vi får väl hoppas att det blir som det är planerat helt enkelt. annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

nu ska jag hoppa in i duschen&fixa mej, sen ska jag&challe ner till centrum&köpa middagar till dagarna framöver.

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0