irriterande..

godmorgon.. eftersom jag inte har någon skola idag så hade jag tänkt sova eeeextra länge, men så blev det inte. jag hade tydligen tid hos sollentunapolisen klockan nio.. ''typ, va?'' var det första jag sa när mamma väckte mej. fan, så blev det med den sovmorgonen liksom. så mamma fick boka om en ny tid till lite senare idag. ooorkar inte! men det är lika bra att få det gjort, så är det avklarat. sen är det bara nästa skit kvar. uscha, aja. sluta klaga fan! jag ska äta på mcdonalds efteråt, så jag har väl något att se fram emot i guess.

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0