två dagar kvaaar

hejhej, nu har jag varit ute för idag. jag är gaaalet trött asså! jag har iallafall varit hos polisen nu, &ska tillbaka nästa måndag föratt göra en polisanmälan.. iallafall, efter sollentuna åkte jag&challe till stan&åt på mcdonalds, haha. sen kom josse också, &efter ett tag kom julle, jonte&.. vad den andra heter kommer jag inte ihåg, men han såg ut som magnus pappa. så vi kallar honom papp-amagnus, okej?

iallafall så skulle jag&julle dra&ragga cigg, haha. så går vi fram till ett konstigt gäng med män som lär ha varit över 40

jag; ursäkta?
killen; yes?
jag; skulle jag kunna gå en cigg?
killen; hahahaha *ställer sej med ryggen mot mej&släpper värsta skiten*

fyfan va äcklig.. aja, det blev inte så många cigg för oss asså, haha. men så är det iallafall. äh, skitsamma. nu är det iallafall två dagar kvar tills jag får pierca mej&får mina skor. haha, värsta nedräkningen, men jag ser verkligen fram emot det liksom, så det blir så.

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0