tungpiercing, yeye!

hejsan på er, sötnosar! vet ni vad? nu har jag äntligen tagit hål i tungan! jag fattar inte varför jag var så nervös, haha. det gjorde inte det minsta ont eller så, som jag förväntade mej att det skulle göra. &det gick sjukt fort. på bara en kvart hade vi fyllt i alla papper, piercaren ringde hem&vi blev piercade. najs najs! jag har inga bilder nu tyvärr, men det kommer!

aja, nu ska jag kolla på tv&vänta påatt johan ska ringa mej! ja, jag kan faktiskt prata - väldigt bra om jag får säga det själv.. lite läspningar&så, men det kan jag tåla, haha..

pussen

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska bli kul att se bilder! :)

2008-11-21 @ 10:18:51
URL: http://sosandelin.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0