snälla bli den 20e?!

hejsanhoppsan! nu har jag kommit hem igen. jag var ju med josse, jossan&jennifer if you remember? vi kollade på film&käkade chips, popcorn, pepparkakor (som jag har tjatat om i veckor nu), morötter, gurka&.. vad heter det nuigen? sånt dära sås som man har chips&grönsakerna till? haha, aja. filmerna var rätt bra. iallafall den första. sen så fick jag tillbaka kameran som jossan har tagit hand om. så nu har jag alla bilder ifrån festen i lördags i datan. men ett litet problemo. jag får inte lägga ut bilderna förrän jossan, jennifer&josse har sett bilderna. så ni får ha tålamod&vänta lite, mahaha!

anyway. nu är det iallafall bestämt! nu ska jag göra något som jag har velat göra länge, men inte har blivit av. så. den 20 när jag får min lön så ska jag åka in till stan direkt med josse, jossan&jennifer&pierca tungan! juste, min vän julle ska vara med också&ta hål i ögonbrynet. det kommer bli najs! jag har en liten känsla i magen som säger att jag kommer banga ut i sista sekund. men nono! det ska jag verkligen inte höra.. absolut inte! oh jävlar, nu är det bara fem dagar kvar.. hjälphjälphjälp! juste. det betyder att det bara är fem dagar kvar tills mamma hämtar ut mina rosa skor, yippiyeeeey!


ser väl inte så farligt ut?


juste.. innan jag avslutar inlägget så vill jag säga grattis till julle, han&hans tjej firar en månad idag. eller ja, inte bara grattis till julle, grattis till denice också (hans flickvän)! hoppas det inte blir som mitt förra förhållande bara, hosthost.. nej, det blir det nog inte. lycka till med erat förhållande, &glöm inte att jag ska vara gudmor till era barn!

massa pussar på er allihooopa!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0