smakprov

godnatt godnatt på er! jag sitter&väntar påatt min färgning i håret ska bli klart, så jag kan skölja ur det&gå&lägga mej någon gång.. det bli svart färg, ovanligt va? jag ska nog inte köpa svart färg igen, utan brun. mörkbrun färg eller något sånt. blir nog skitbra! haha.. ahaja, imorgon ska jag träffa johan inne i stan, vad vi ska hitta på har jag ingen aning om. sen efter det ska jag raka spåret hem till jossan&jennifer, &sova över dära. väldigt najs! vet ni vad? jag tror jag kommer dela med mej utav några bilder iallafall ifrån festen, inte många. men lite godbitar ska ni få se, mohaha!


jennifer, freja&jag i tensta innan festen.


josse&danne, sötaste paret. <3


jennifer, freja&jag. jag blev inte okej. så tyvärr.


jag&jossan


jennifer, freja&jag igeeen!


josse, jennifer, freja, jag&jossan. (nej, jag&jossan strular inte, haha!)


en halv danne, jennifer, freja, jag&jossan.

sådärja. blev ju ändå rätt många bilder? aja, nu ska jag ta&tvätta ur hårfärgen, sen ska jag sova så jag är pigg imorgon!

pusss!                                               

Kommentarer
Postat av: Freeejjzie

haha, jag putar med läpparna på varje bild ! haha xD

2008-11-20 @ 22:09:20

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0