proppmätt!

hejhej. nu har jag precis ätit upp en halv kebabtallrik, &jag är typ.. överfull! haha, kommer typ spy närsomhelst, men jaja. jag ska strax kika på film med mamsen, challe, rebecca&chrille&käka godis, haha. jag kommer inte orka äta mera, men ifall jag typ skulle svälta ihjäl så finns det ju massa som jag kan äta.. haha, jag är lite smart iallafall!

aja, nog om min smarthet. det är fult att skryta, så vi slutar snacka om det. HAHA! aja, nu ska jag se vad det blir för film vi ska kolla på. hör av mej lite senare. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0