mysdag

hej på er! idag vaknade jag hyfsat tidigt, runt tio ringde josse&väckte mej. så fixade jag mej&käkade lite glass till frukost. yummie! iallafall. jag skulle ha varit i sollentuna idag på möte&sen i skolan på möte, men jag orkade inte, så mamma ringde&bokade om tiderna. vilket betyder att jag är ledig tills klockan åtta ikväll när jag ska sitta barnvakt.. yees! men det lär bli en mysdag som gäller för mej. jag orkar inte bara ute när det är sånthär oväder. så ja, jag kanske ska ta&städa rummet? haha, det skulle verkligen behövas faktiskt! ja! nu ska jag städa rummet tills våra bästa år börjar, sen ska jag ta&värma på en varma koppen med kycklingsmak. har inte prövat den förut, så vi får hålla tummarna&hoppas på att den är god, haha..


Kommentarer
Postat av: renee

shuu! hallå kolla liksom om du är så snäll & kolla förbi min blogg & läser inlägget "KRÄSEN" kan du kanske hjälpa mig med problemet (a)

inlägget står under "oliva lilla hora!" hahah (a)

peeyz <3

2008-11-24 @ 19:46:02
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0