möten hit&dit

hejdär.  nu har jag suttit barnvakt, som jag gör helatiden (känns det som iallafall) .. nu är det överstökat för denhär veckan iallafall. nu har jag ingen aning om vad jag ska göra asså. blir väl chillmys med familjen skulle jag tro. jag fick hem ett brev idag igen om ännu ett möte som jag ska på. herregud, möten hit&dit, hela tiden! börjar bli lite jobbigt nu faktiskt, &dom slutar inte? haha. såfort jag är klar med ett möte så fixar dom en ny tid. jag kommer ju inte ha någon fritid snart, haha. usch! nejmen så är det. aja, nu ska jag sluta klaga&gå&ta bort mitt smink&ta på mej mina myskläder.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0