mina nya rosa skor är kärlek!

hejdär. nu har jag kommit hem. blev ingen fest för mej fan, jag fick inte för mamma eftersom jag har utegångsförbud. daaamn!

iallafall, piercingen mår jättebra&jag har inte tröttnat på den ännu..  haha, sen har jag varit&hämtat ut mina rosa skor, som jag också kommer slänga in bilder på. aja, nu ska jag dra mej mot tvn&ta&käka någonting, jag är gaalet hungrig!

förresten. jennifer gav dagens kommentar. vi gick&snacka om mitt ex när vi gick runt i kista centrum, då sa hon;
'' *namn* hade smak.. ända tills han lämna dej för den andra.. '' haha, naw. sötnöt hon är asså!

pusss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0