min roliga dag i stan!

halloj! nu har jag äntligen kommit hem igen, efter en lååång dag i stan! jag skulle egentligen följa med hem till matte med två kompisar, men ja. utegångsförbudet är fortfarande kvar, så jag fick inte helt enkelt.. sorgligt men sant!

haha, iallafall! det roliga började vid märsta station, där vi såg idol 2004-paul vänta på tåget. vet ni vem det är? han är iallafall vääääldigt otrevlig. jag kollade&log på honom, &han kollade snett&gick vidare. URSÄKTA!?! vet han vem jag är? haha, nejrå. drev. men iallafall, sen åkte vi till stan, &jag träffade johan dära. vi gick runt lite i stan, sen ville han åka.. men, mohaha! ni har inte glömt att jag är madde med övertalningsförmångan va? jag höll honom kvar, elak som jag är! sen var han tvungen att åka, så ja. jag fick låta honom gå. damn, jag skulle inte ha gjort det! men gjort är gjort, tyvärr!

sen drog vi till sandy's&fikade. jag&josse tog en varsin megakaka&varm oboy, &freja tog kladdkaka&oboy, yummie! &efter det var jag typ tvungen att åka hem, alldeles ensam.. det var inte det lättaste ska jag säga. haha, jag hade några utländska killar efter mej, tre stycken! dom var inte roliga. eller visst, det är alltid roligt att få komplimanger, men tjena. när dom håller på dom som gjorde, då blev det bara jobbigt. anyway. sen åkte jag buss hem med challe (som kom&mötte mej på märsta station, tack darla!). &det första jag gjorde när jag kom hem var att äta min stora feta kebabtallrik som min mamma köpte till mej, taaaaaaack mamsen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0