magkramp!

haha, herregud. fan va jag skrattar, hahaha.. ajfan, min mage gör så jävla ont justnu asså! ojoj! haahahahaha,

Majo, säger:

aaaaaav en alveeeeedon blev hon skön i hela kroppen flippar av en jolle och ett gram cola **

Deeeeeeeeeet man inte minns har man ingen skada aaaaaaaaav

Snart snart så * BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUM TYP SOM SOM VÄÄÄÄÄÄRSTA RAAAAAAAAACARBILEN * trallalalalala VIIIIIIIIII DE HÄR LAGRET ÄR VI GANSKA YRA FULLA PÅ EN ÖL OCH DECKAR EFTER FYRA . MEN NU * Typ ankan ba whiiiiooohaaAa trodde han

Majo, säger:

flyga från bääääääääärget man ba whoooooooooooooooa sen ba kiiiiiiiisen *BOOOOOOOM CRASH!* Rosaaaaaaaaaa anka


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0