låååång dag!

hejsanhejsan! jag kom hem för ett litet tag sen ifrån jossan&jennifer. vi kollade på tv, muppade oss&typ gjorde inget speciellt egentligen, haha. sen när jag kom hem så kollade jag på madagaskar med familjen&käkade middag. nu sitter jag&väntar påatt freja&josse ska komma, så ska vi hitta på något kul. finns inte så mycket att göra här hemma, men någonting borde det finnas? aja, annars får man väl använda lite fantasi i guess. aja, nu ska jag sitta&vänta påatt dom små mupparna ska komma hit. hörs senare!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0