kul va?

hejsanhejsan! haha, jag satt helt inne i våra bästa år idag, eftersom det var sjukt spännande. &så mitt i allt så ringer telefonen, haha. damn! nejmen ja, så jag sket i slutet av våra bästa år&snackade med johan istället, haha. han är sjukt elak, han vill inte bygga en igolo (stavas det så?) med mej, damn! hahaha. jag får helt enkelt ta&bygga en själv! medans vi snackade så började jag småstäda på rummet faktiskt, fan va jag är bra asså! så, ja. nu är det typ lite mindre kvar att städa. haha, okej. mitt rum ser fortfarande ut som en katastrof, men liksom. whatever.. jag orkar inte bry mej om det justnu, så det tar jag hand om senare. haha. jag hittade förresten lite filmer som jag har spelat in ifrån tvn förut, &där mitt i allting hittade jag en video på dom två sista avsnitten där idol johan larsson var med. jag måste kolla på dom asså! haha, längesen fan.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0