jul-panik

hejhej. jag väntar påatt vattnet ska koka nu, så ska jag fixa makaroner&köttfärssås till middag. men eftersom det tar ett tag för vattnet att bli varmt så tänkte jag att jag kan ta&blogga medans. jag fryser sjuuukt mycket justnu asså! jag har tre tjockiströjor på mej&mjukisar, &ändå fryser jag? inte bra alls. jag tror att jag håller på att bli sjuk, tyvärr.

jag, challe&mamma satt&snackade imorse om julen. vi vet inte riktigt vart firandet blir. men vi funderar påatt lämna lilla märsta till jul&fira i falun hos våran mormor. själv tycker jag att det skulle vara roligt, &ser fram emot det. kommer bara bli skönt att slippa lilla märsta ett tag. när vi ändå snackar om juklappar så kan jag berätta för er att jag börjar få panik nu. mindre än en månad kvar, &jag har inte köpt en enda julklapp. hjääälp! jag vet inte ens vad familjen önskar sej. jag vet vad jag ska köpa till challe, men resten av familjen då liksom? aja. jag får ta&fråga allihopa vad dom önskar sej, &skriva ner på en liten önskelista helt enkelt.

nej, nu ska jag gå&fortsätta med middagen.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0