hela dan varje dag!

shohejsan! nu har jag kommit hem efter en lång&rolig dag. jag mötte upp josse vid preem runt tiotiden, sen drog vi vidare mot stan där vi hängde runt en stund. sen runt tolv så åkte vi vidare till värmdö&mötte upp danne. det va rätt chill. efter ett tag så kom majo, &några fler snubbar som jag inte kan namnet på.. dom var jävligt dryga iallafall, right josse?

ena snubben; aha danne, vem av dom är din brud då?
danne; den blonda..
den andra snubben; aaha.. är dom typ grönan crew eller?


orka.. aja, sen runt femtiden så drog vi hem, &satt barnvakt. också najs! aja, sen så bestämde vi att vi ska ha vattenpips&festkväll i värmdö hos danne eller majo (inte riktigt bestämt än) på lördag. tjockt najs! fast.. det jobbiga är bara att jag måste fixa pengar till dricka. typ, hej pappsen! nejrå.. nejmen det löser sej alltid, så.

jahaja, jag fick alldeles nyss en sms-inbjudan hem till josse imorgon. vi ska kolla på film, ''mirrors'' tror jag den hette (?) med popcorn&julmust. lövely! .. eller, jag gillar ju inte popcorn, men.. julmust sitter aldrig fel, höhö..
aja, nu ska jag ta&duscha, sen ska jag sova tills jag väcks av josses ''kusten-är-klar-så-du-kan-komma-hit-sms''. haha..

godnattpussar på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0