hej jag är klumpig

jag har inte haft en lätt kväll/natt asså. jag har varit klumpigare än jag brukar vara, haha! först skulle jag&challe ta våran kvällscigg i köket, så ba hoppar jag upp&sätter mej på diskbänken, så sträcker jag ut armen utan att titta mej för, så ba smällde jag ena glaset. hahahaa! sen bestämmer vi oss föratt gå till statoil&köpa godis, sagt&gjort. så ska jag gå på isen, så spricker hela skiten (då fick jag flashbacks från förra gången när jag gjorde samma sak, vid precis samma is, när jag tappade min sko&inte hittade den igen.. scarry!) så blev mina ben blöta. så ska jag sätta fast hundens koppel vid en stolpe, så smäller jag huvet i en skylt på stolpen (som inte var där när jag kollade precis innan).. hahaha. sen kom vi hem, &jag&challe satte oss&åt chips&pizza, så smäller jag ett till glas. haha, aja. nu ska jag sova!

pusspuss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0