haha, no life..

Namn: madde theresia karlsson
Piercingar: öronen&tungan
Tatueringar: njet
Längd: 168
Skostorlek: 36
Hårfärg: svart, höhö!
Är du kär i någon: nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, det kan man säga..
Tänker du på självmord: aldrig
Dricker du alkohol: haha, kanske de (a)
Använder du droger: big nono!
Röker du: yesbox
Vilket shampoo och balsam använder du: i dunno, ofta jag håller reda på namnet på mitt schampoo&balsam liksom..
Vad är du rädd för: nålar, uscha!
Gillar du att tvätta: haha, vet inte. har aldrig provat
Gillar du Berg-och-Dalbana: i <3 berg&dalbana!

SENASTE..
Film du hyrde: vet inte, det var ett tag sen.
Film du köpte: kommer icke ihåg
Låten du lyssnade på: pokerface - lady gaga
Låten du hade på hjärnan: fan.. jag kommer inte ihåg vad den heter.
Personen du ringde: mamsen
Tv program du tittade på: x-effect
Personen du tänkte på: hemlis, thihi! (a) 

ANTAL..
Gånger du varit kär: 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: damn, i dont know?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en gång, haha. stolt!
Ärr du har på kroppen: hm, ett på ena benet, ett på andra, ett på armen. sen är det nog inget mer.

SENASTE..
Bok du läste: haha, jag läser inte!
Personen du fick mail av: kollar inte mailen, så jag vet inte.
Personen du fick brev av: haha, gash. daniel l!
Personen du fick sms av: nynäsmarcus 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: hah, ett hål i tungan.

Vad har du gjort idag
: följt med min syster till en piercare i stan, sen inte så mycket mer.
Var det kul:  ja faktiskt, fan att jag inte har det på film.
Hur tidigt stiger du upp: haha, runt elva.
Gillar du att slåss: i love it!
Vad ska du göra idag: hm, kolla på film, bada, sova!
Är du seriös: yadi yadi!
Var har du ont: i min tunga, damn!
Använder du hårspray: haha, en om dagen är bra för magen! nejmen, ja. en självklarhet!
Kan du stå på händer: ohja! eller.. jag tror det?
Favorit serie: the hills, OC, gossip girl
Håkan Hellström eller The Ark: haaaaaaaaaahahahaaha.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: nu är det inte kul längre!
Salt eller socker: socker, ofcourse!
Gillar du ketchup: mja, det funkar..
Är du glad nu: aldrig varit gladare *big smile*
Var du glad igår: haha, jaa. *big smile igen*
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej.
Kan du sjunga: daah, carola? släng dej i väggen..
Mer värt än guld: jag?
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: hawaii

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0