godmorgon soetisar

godmorgon! jag blev alldeles nyss väckt av julle som ringde, den jäveln! haha, nejmen. jag haaaaaatar verkligen när folk ligger mej på morgonen. anyway, jag börjar skolan klockan tolv, så jag måste lite te, &sen ska jag sminka mej&fixa. haha, fullt ös! efter skolan kommer jag ha möte, sen ska jag sitta barnvakt ikväll, så det blir inget stan för min del. fan, jag som ville åka dit idag igen. aja, jag tjänar caaaaash, så det är lugnt! haha. fint! aja, ha en bra morgon allihopa.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0