godmorgon!

hej på er, hoppas ni har sovit gott? det har iallafall jag! jag är faktiskt väldigt glad. det blir mer&mer besökare på bloggen varje dag. :) fast, ni är väldigt dåliga på att kommentera! haha.. aja, idag är det skola, för första gången på ett tag nu. jag sitter hära&väntar på att josefin ska bli klar, seeeeen ska vi dra! jahaja, efter skolan då? jag funderar lite på att åka till stan eller väsby&handla smink. mitt börjar ta slut nu, så det är väl lika bra att fixa det, innan det är försent. jag har bestämt mej för att köpa ett ljusare puder denhär gången. jag har kört på samma puder ett tag nu, som är väldigt brun. den passar inte riktigt så bra tycker jag, så ja. dags för ändring!

sen är jag lite nyfiken på min nya väska. jag bytte bort min svarta stora väska ''bögväskan'', mot jennifers lite större bruna väska. varför köpa nytt när man kan byta sig till snyggare saker? sååå mycket billigare, haha! nejdå. fast.. min ''nya'' väska är väldigt snygg faktiskt. haha, hör ni hur mycket jag skryter? - and i like it!

haha. nej nu har jag inte riktigt tid för att blogga. jag ska fortsätta sminka mej&fixa håret nu lite snabbt! hör av mej såfort jag kan..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0