glass, johan&tomten!

hallådär. jag satt alldeles nyss&hade lite picknick framför min extreeeemt lilla tv på rummet. jag kikade litegranna på när johan uppträdde på idol, haha. herregud, jag kommer ihåg hur kär jag var i honom asså. fast, jag förstår varför. titta på honom liksom, vem faller inte för hans utseende&charm liksom? haha. iallafall, sen blev jag lite uttråkad. så jag klädde ut våran hund till en tomte, hon blev rätt söt faktiskt, haha.


idoljohan, fortfarande bara min! bara bara min! mohahah..

min glass, haha. den va yummie!

emma, världens sötaste tomte!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0