ge mej ben&jerry's!


åh. jag fick precis feta suget efter ben&jerry's basked alaska. fan.. när jag får min lön så måste jag köpa hem en sån!

jahaja, sen jag bloggade sist har det inte hänt så mycket. jag har kollat på desperate housewifes. sen har jag pratat i telefonen med johan. vi ska hitta på någonting i helgen, men vi vet inte vad. så både han&jag har i uppdrag att komma på vad vi ska göra. rätt chill!

anyway, justnu sitter jag här ensam&dricker min varma kopp te! sjukt gott&varmt.. imorgon ska jag på möte i skolan klockan halv ett, &sen ska jag följa med min syster&ta en spruta, så det kanske är lika bra att gå&sova så jag kommer upp imorgon liksom. fan, så ja. vi hörs imorgon sötnosar. sov gott!

puss                                                                    

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0