fullt ös, medvetslös

hejsanhejsan. jag har spenderat kvällen med mina kompisar. först var jag hemma hos freja&tittade på film&kelade med frejas übersöta hund sally. sen åkte vi vidare mot märsta&mötte upp jossan&jennifer&käkade pizza på stationen, tack freja! :) sen kom josse&då tog vi bussen hem till jossan&jennifer&tittade på filmen ''mirrors'' eller vad den heter. sjukt läskig film, eller. inte så läskig, men sjukt äckliga scener. aja, sen drog vi ut&väntade på freja&josses buss. så följde jossan&jennifer med mej en bit hemåt.

nu måste jag alldeles strax gå&sova. jag ska upp tidigt imorgon&fixa någon utköpare till oss, sen ska vi på fest på chillvärmdö. very very najs! så vi hörs imorgon, &jag laddar även upp bilder då ifrån festen om ni har tur. nu när jag äntligen har fått tillbaka min kamera som jag trodde blev snodd från festen i augusti (trorjag det var?).. aja, gödnatt på er sockertoppar!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0